INTE OKEJ!

Till att börja med måste jag skryta om mig själv.
Jaa, jag vet att det finns folk där ute som avskyr att läsa om när folk har varit ute och tränat etc. men då behöver ni inte läsa det här.

I alla fall, jag var ute och rörde på mig idag (!)
Holy shiiiit!
Tanken var att köra ett pass på gymet men då alla passen var inställda så fick det bli en power walk istället. Rättare sagt en tur runt Rörön (9,5 km), trots att det var år och dar sen som jag var ute och rörde på mig så höll jag bra fart och är rätt nöjd med min tid. Min tur avslutades med 20 minuter i solariet och sedan en kopp kaffe på jobbet :)

Har just sett klart senaste Huss filmen, 'Tystnadens cirkel'. Helt okej men dock lite tråkigt slut. Hoppas att nästa film kommer snart!

BLÄ förresten!
Jag har en dålig känsla i kroppen som säger mig att en förkylning är på ingående.
Absolut INTE OKEJ!
Känns nästan som att jag har feber nu..kanske ska preppa sig med alvedon så det förhoppningsvis känns bättre i morgon. Har fan varken tid, råd eller lust med nån sjukdom nu.


Nää, nu får det räcka.
Två inlägg på en dag efter några veckors bloggtorka är väl ändå ganska okej? :)
Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0