Keep on.

Jag fortsätter mitt tappra försök att hålla en något sånär jämn ström med blogginlägg (även om det tar drygt ett dygn mellan varje inlägg..). Man måste ju börja nånstans och tanken är att slutligen vara så pass duktig på att blogga så att jag i de flesta av mina inlägg kan bjuda på en bild och att jag så småningom ska börja blogga från mobilen på riktigt, inte som nu då det kommer nåt enstaka inlägg varannan måndad.

Jaja, SKIT SAMMA egentligen varför jag bloggar, hur ofta etc.
Tror inte ni bryr er ett dugg om det egentligen, jag ska väl va glad om ni över huvud taget bryr er om det som står här - right!?

Natten gick rätt så bra, sjukt trött emellanåt men jag överlevde.
Schemaläggning mellan 10-12.30 därefter hem och stupa i soffan.
Har haft feberkänningar hela jäkla dagen men antagligen var det bara för att jag var trött för nu känns det faktiskt bättre. Bra de, då kan jag jobba natt i Åsarna i morgon! :)


Hum..
JO, jag kan glatt meddela att jag fått en tjänst hos Bergs kommun! :D
Egentligen har jag väl vetat att så skulle fallet bli men idag fick jag det riktigt bekräftat.
Känns hur bra som helst och mina kommande kollegor (även nuvarande) i den 'nya' gruppen är verkligen underbara, varenda en av dom!
Jag har sagt det förut men säger det igen - kan man verkligen ha det så här bra som jag har det!? :D


Näpp.
Nu ska jag göra mig klar för sängen, personalmöte i morgon bitti och med tanke på att jag hade vaken natt inatt och endast sovit dryga timman idag är det kanske bäst att lägga sig nu.


Natti natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0