Lista.

Long time no see, ellerhur!
Det här blir ju en perfekt sysselsättning för natten ;)

1. Hur gammal är du om fem år? 29 år..åh herregud!
2. Vem var den sista du träffade? Frippe.
3. Hur lång är du? 175 centimeter.
4. Vilken var den senaste film du sett? Senaste hela filmen jag såg var nog 'Streetdance' - fantastisk!
5. Vem ringde du senast? Syster.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? 'Sophie Sophie Sophie symaskin!' till Sophie (texten var upp och ner vänd)
7. Vad är dagens planer? Morgondagens blir det väl.. Lägga schema, sova och sedan jobba natt i Åsarna.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på om jag är i behov av ett snabbt svar eller vad mitt 'ärende' gäller.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda.
10. När såg du senast din mamma? För dryga 4 timmar sedan.
11. Vilken ögonfärg har du? Blåa.
12. När vaknade du idag? Tror det vad vid 09 nånstans.
13. Har du någon gång hittat en katt? Hittat? Som i försvunnen? Tror inte det.
14. Vilken är din favoritplats? Älskar fjället en fin vårdag.
15. Vilken plats föredrar du minst? Sjukhus är väl kanske ingen direkt höjdare.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Har absolut ingen aning men jag hoppas att var jag nu än befinner mig så är jag där tillsammans med mannen i mitt liv och vårt/våra barn..
17. Vad skrämde dig som barn? Samma sak som skrämmer mig nu, spindlar.
18. Vem fick dig att skratta senast? Lillebror Marcus då jag klippte honom.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Njaa, äga kan man väl göra oavsett ålder eller?
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar x 2
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Trosor.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Fyra.
23. Hur många landskap har du bott i? Två, Jämtland och Västra Götaland.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ohja.. :/
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota eller tjocksockar.
26. Är du social? Det anser jag mig själv vara ja.
27. Vilken är din favoritglass? Vanilj.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Göra mig skuldfri, skänka en slant till de närstående, byta bil och skaffa mig en skoter.
29. Tycker du om Kinamat? Mums.
30. Tycker du om kaffe? Vissa dagar lite för mycket.
31. Vad dricker du till frukost? Te helst, eller kanske en kopp kaffe.
32. Sover du på någon särskild sida? Tror jag oftast brukar ligga på vänster när jag ska till att sova.
33. Kan du spela poker? Jo.
34. Tycker du om att mysa? JAA!
35. Är du en beroendemänniska? Om jag är beroende av nåt? Snus..
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Jajamen.
37. Vill du ha barn? Ja det vill jag verkligen.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska då.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.
40. Föredrar du havet eller en pool? Måste nog bli poolen..
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder/skor/smink.
42. Äger du dyra smycken? Njäe, det tror jag inte.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Förutom kaffe så var det nog en hårdbrömacka.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Oj.. Min kollega Janne är ju faktiskt riktigt rolig.
46. Välj ett ärr på din kropp? På mitt knä som uppkom då jag skulle klättra över ett stängsel.
47. Vad har du för ringsignal? 'Gammal telefon' allt annat försvann på lurn uppdaterades.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Finns nog nåt hos mamma och pappa.
49. Flirtar du mycket? Flirtar inte medvetet men mitt sätt kanske tolkas som flirtitgt.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Har jag nån sån då? 
51. Kan du byta olja på bilen? Kanske om nån skulle visa hur.
52. Har du fått fortkörningsböter? Nope.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Kan ha varit Gynnings första bok.
54. Läser du dagstidningen? Om det finns någon tillgänglig så gör jag det.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nix.
56. Dansar du i bilen? Eeh, nej.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Mix megapol kanske.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Mitt personnummer på timrapporten.
59. När var du i kyrkan senast? Förra förra söndagen.
60. Vilka personer utmanar du? Alla som känner att dom har för mycket fritid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0