Lite från helgen.

Helgen har till största del bestått av jobb känns det som.
Igår var det jobb hela dagen lång, 10-22 och största delen spenderades då uppe i Tossåsen där det bjöds på strålande sol från en klarblå himmel, skratt och mys :)

Efter arbetsdagens slut packade jag ihop mig och åkte till Rätan. Kikade in hos Jim en snabbis där gubbarna satt och smådrack lite, blev dock inte långvarig utan valde att hälsa på Amanda, Alex och Moa en sväng istället.

Dagen har bjudit på kyrkobesök, smörgåstårta hos Mats, lite 'nerstyckning' av en älg i Bryngelhögen och slutligen middag på Jemten med pappa, Jim, Ingvar och tyskarna. Försökte mig på att sova nån timma innan jobbet men gav upp det hela då det vart stört omöjligt..

Är nu på jobbet och lyssnar på Adele på Spotify och David som ligger och snarkar i rummet bredvid :p Känns, än så länge, inte som att tröttheten tagit över. Har ju med mig datorn som är laddad med filmer så jag hoppas att natten ska passera smärtfritt..

Nu ska ni få lite bilder från min helg :)


 

Underbara älskade Tossåsen!
VARFÖR skulle man välja 'storstan' framför detta??



Älgen som fick ge sitt liv för nån av de skjutglada jägarna :)

Hum..undrar just vad man ska kika på nu då..kläder är ju alltid ett bra tidsfördriv att kolla på :)   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0