Oj, så de kan bli..

Att ha vaken natt va inte så hemskt som jag trodde att det skulle vara, visst var jag trött men jag kunde hålla det i schack (dock slumrade jag till drygt 10 minuter..) Kom hem vid kvart i tio, släppte ner alla persienner, ställde klockan på halv fyra och TOK SOMNA!

Nästa gång jag vaknade var det bäcksvart i hela lägenheten och klockan visade 20:20..ajajaja, jag som skulle börja jobba 20:30 i Åsarna! Slängde på mig kläderna, ringde till mamma och frågade om det fanns nån mat (vilket det tak och lov gjorde), hämtade upp matlådan och stressade sedan vidare mot Åsarna. Den första timman gick jag mest omkring och va borta tror jag men efter ett tag kom jag ikapp och resterande timmar av natten gick bra.
Är nu hemma i lägenheten igen, ska ställa mig i ordning och sedan åka iväg på möte klockan nio. Hem och sova en sväng sen och sedan iväg för att göra några timmar på bolaget (14-18.15)


..hemligheten bakom detta är att inte känna efter utan bara köra på, då funkar det bra! :)


Nä, ställa sig var det ja!
På återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0