På begäran..

(..av Caroline uppdaterar jag nu min blogg)
Alltså mitt bloggande är ju som humöret på en tonåring.
Förstår inte att det ska vara så förbaskat svårt att få till en jämn nivå på det..tips nån?

Återigen har det hänt en del sen sist.
Fotbollsavslutningen med YIK var sjukt skoj, en riktigt lyckad kväll från början till slut. Middagen på Volos var god, förfesten i Andreas och Fredriks lägenhet var rolig och fortsättningen på Larrys var kanon!
Jag blev inte för full, spydde inte och höll mig vaken hela kvällen! Ställningen mellan mig och alkoholen börjar jämna ut sig och ser numera ut såhär; Ida vs. Alkohol 3-50
Jag har en bit kvar för att kvittera men som sagt, det börjar så smått jämna ut sig :p

Helgen efter lagfesten var det dags för The Relatives att entra scenen i Lofsdalen där det var bartömning. Troget fan som man är var man självklart på plats! Även denna kväll blev riktigt lyckad!

Ja också var jag ikapp och kan berätta om helgen som var.
Tågade tillsammans med Angelica ner till Hufudstaden i onsdags. Övernattade hos broder och mötte sedan i torsdags upp resten av brudarna för att tillsammans med dom påbörja förfesten i Värtahamnen. Ombordstigning på båten, presentutdelning och skratt, sjuuuuukt god middag, förkrök i hytten och sedan fest. Dock kan jag inte säga att kvällen blev någon tio poängare. Jag hade totalt fel som trodde att 'Sweden rock kryssning' även innefattad gammal rock och dansgolv. Helt fel. Bara scener varifrån det spelades musik av band jag aldrig tidigare hört talas om.. Aningens trist men dock så SKOJ att umgås med mina fina tjejer! <3 Fredagen blev aningens vildare då jag och syster insåg att man kunde köpa 'buckets' i barerna. SKÅL och vi var igång. Riktigt rolig avslutning på vår 24 h kryssning.
Då båten åter var i svensk hamn stod mamma och moster och väntade på oss i terminalen. Raka vägen till Örsundsbro där det bjöds på pizza och öl. Resten av helgen spenderades sedan där tillsammans med familjen. Ikea besök, spelkväll och en massa skratt bjöds det på - tack för det!

Nu blev inlägget sådär rörigt som jag inte vill att det ska bli..
Hum.
Tror jag avslutar här och skriver ett nytt lite senare.

Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0