En dag ledigt.

Vilken fruktansvärd lyx det är att vara ledig en dag mitt i veckan.
Jag gillar det skarpt och ser det som en av anledningarna till att ogilla mån-fre jobb 07-16.. Vilket mörker.
Nä bättre att, som jag, kanske jobba en helg nån gång ibland eller jobba dubbla pass nån dag så man kan va ledig mitt i veckan i stället! I morgon är jag ledig och der firar jag ikväll med en kall Zlatopramen Half 'n Half, ruskigt god öl!

I morgon finns en del att göra..om man vill.
Städa lägenheten, tvätta, rensa svamp, plocka mer svamp, träna, åka till stan och fylla på matförrådet, umgås med småbröderna, försöka hitta nån lösning till ölet inför modulskiftet på bolaget..
Ni ser, det finns så det räcker och blir över!

Vet att jag inte kommer att hinna allt så det är väl lika bra att göra någon form av prioriteringslista.
Småbröderna står högt upp i alla fall, så länge sen jag träffade dom riktigt! :/
Sen det där med ölen skulle jag också kirrat..hum..och svampen..

Äh, de bli va de bli som en vän skulle sagt ;)

Nu ska jag i alla fall fortsätta att njuta av min öl samtidigt som jag ska kika efter något roligt vinteräventyr :)
Adjöken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0