FANTASTISKT!

Men vilken bra första dag det blev då! :D

Jag är helt såld på stället och tror att detta verkligen kommer att bli något som jag kommer trivas med. Hoppas nu innerligt att det blir mycket jobb där framöver och att det fortsätter kännas lika bra som ikväll :)

Är även nöjd med min prestation innan jag började jobba;

- Diskade (som jag skrev sist)
- Tvättade 4 maskiner
- Vek ihop en massa kläder
- Rev ur sängkläderna

Kanske dags att sova nu, börjar jobba klockan sju i morgon (vilket inte var igår) så det är nog bäst att se till att komma i säng nu..morgonmänniska som jag är.. :/

Näpp, natti natt och sov så gott,
de ska jag göra - med ett stort leende på läpparna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0