Godnatt.

Känner mig härligt trött och slut i kroppen, en fantastisk känsla då man är på väg att gå och lägga sig!

Det braiga från helgen har följt med mig även idag :)
Morgonen var bra och jag hann med en dryga 6 kilometers runda med apostlahästarna innan det var dags för jobb. Knegade på till ett då det sen blev en kaffe på cafét och lite surr.

Lite dötid vid datorn innan jag åkte ner till mor och co för att få i mig lite mat. En snabbis på Dollar där det shoppades skurmedel (usch, nu har jag inget mer att skylla på vad beträffar den ostädade lägenheten..)och sedan raka vägen ut i svampskogen med Magnus.

Som ni kan se på bilden från förra inlägget så gav vårt skogsbesök rätt bra utdelning, skoj!
Sitter nu och funderar på om jag kanske borde ställa ut korgen i förrådet istället för att ha den ståendes i hallen - vem tusan vet hur många äckliga kryp som kan ha följt med ner i den.. :/

.

Har nu duschat och fått i mig det nödvändiga kvällsfikat samt kikat på Svenska Hollywoodfruar. Men jisses, va fan är det för fel på den här människan som har sin dotter med!? Kommer inte på vad hon heter för tillfället men jag anar att ni kanske vet vem jag menar? Är hon helt jävla bombad eller spelar hon bara!? Vilken fruktansvärt äcklig människa! Usch. Tur Maria fortfarande är med och räddar programmet med sina sköna kommentarer och uttryck - GO MARIA, GOO!


Nu blir det sängen,
godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0