Idag ska det bjudas på middag på Granvägen...

Idag ska det bjudas på middag på Granvägen 2C. Var ju egentligen meningen att det skulle bli av igår men då jag låg efter med stora delar av mitt liv fick vi prioritera om lite. Så igår kväll rensade jag klart svampen och idag ska den alltså tillagas :) Har funderat fram och tillbaka på vad man kan tänkas bjuda på som inte tar flera timmar.. Var lite inne på västerbottenostpaj och trattkantarellsoppa MEN eftersom jag inte förberett något av det fick jag fortsätta att tänka. Nu vet jag dock! En trattkantarell pizza får det bli, pizza är något jag känner mig säker på och något som jag med gott samvete kan bjuda andra på :) Aja, nu ska jag shoppa lite inför kvällen innan lunchen är slut men jag återkommer senare med lite bilder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0