Leka sig smal.

Jag har, liksom säkert hur många tjejer till, lite komplex över min kropp.
Jag vet att jag inte är tjock men men jag är heller inte smal - i synnerhet inte då jag inte spänner magen (vilket enbart inträffar då jag sover..)

I alla fall.
Jag försöker så gott jag kan att äta rätt och röra på mig. Vet att det skulle kunna vara mer men..ah, ni vet. Dock är jag lite utav den principen att jag ALDRIG skulle kunna sluta äta/dricka saker jag tycker är gott bara för att vara nyttigare och hålla en stabil vikt. Never. Livet är inte så långt och jag vill kunna unna mig det jag tycker är gott! Sen behöver man ju kanske inte vräka i sig..

Åter till det jag egentligen ville skriva om;
Jag vill att min kropp ska bli fit och snygg samt att jag vill få bort min äckliga putmage. Känns som ett evighetsjobb då jag inte varje dag känner för att gå på gymet samt att jag dessutom inte heller kan alla dagar pga. knepiga arbetstider. Hur gör djur då? JO, man skaffar sig ett Nintendo Wii och till det Wii Fit (!!) Har läst om det och det verkar ju vara ett grymt sätt att träna på! Jag är ju barnsligt förtjust i tv-spel och att då kombinera det med träning vore ju helt ultimat för mig! Så nu har jag bestämt att då lönen trillar in på kontot är det jag som införskaffar mig ett Wii - en tidigare julklapp till mig själv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0