Perfektion med en smula nostalgi.

Men vilken bra helg det varit!
Har inte ett enda negativt ord att säga om den förutom att den, som alla andra bra dagar, tog slut för fort.

Min helg kickade igång i fredags kvart över två då jag slutat jobba.
Tog itu med lite saker jag skjutit på och plockade sedan vid halv sex upp mamma för att tillsammans med henne åka vidare mot Rätan där pappa, Frida och Fhilip också plockades upp.
Vidare mot Hoddal och bingo.

Den där bingon är inget jag behöver orda så mycket om känner jag. Mamma gick plus, det är det enda. Men mysigt som tusan var det även om kvällen för mig innebar nån hundring mindre på kontot..
Tillbaka i lägenheten blev det en god öl och mys.

Igår var det åter dags för fotbollsmatch.
En riktig kanonmatch för övrigt som slutade med 10-2 till Hogdal - GRATTTTISSS GRABBAR! :D
Efter matchen bar det av hem till Svensta igen för dusch och fix innan det var dags att susa in till stan och Shanghai wok. Jag som längtat efter crispy chicken fick äntligen mitt begär stillat :) Efter en trevlig middag blev det färd hem till Svensta igen där resten av kvällen spenderades med mys i soffan.


Idag har det varit relativt lugnt, spelat ett beroendeframkallande spel på datorn..typ.. Tills jag såg att Jägarana 2 skulle visas på bio i Hoverberg. Pappa, Frida och Bengan var också sugna att se den så vi fyra åkte dit. Men så mysigt det är där, med fikapaus mitt i filmen och lite senare ännu en paus för byte av filmkasett ;) Nostalgi på hög nivå och jag bara älskar det! :)


Så nu vill jag bara tacka er som varit med och gjort denna helg så bra som den faktiskt varit, tack! :)
Ska väl snart gå och lägga mig då det i morgon återigen är dags för jobb (dock inte så farligt då de bara är mellan 09.30-13.15)

So long och godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0