Planer.

Alltså shit va roligt det är att planera saker.
Planera, fundera och bara drömma sig bort - där har vi en sammanfattning av mig ;)
Dock måste jag tycka lite synd om min stackars hjärna som får gå på högvarv dygnet runt..

Har ikväll suttit och kikat runt lite på nätet efter resor.
Har inte haft nåt speciellt mål utan kollat på allt möjligt.
Thailand vore ju fantastiskt att besöka igen men samtidigt vore det skoj att se nåt nytt (inte för att jag ens sett en tusendel av Thailand men ja, ni fattar..) USA vore ju hur grymt som helst och har länge varit en dröm så nu har jag kikat på lite olika resor dit och det är fan inte så jäkla farligt dyrt.

Kanske man ska ta och satsa på en tripp till The States i vinter, vore ju fantastiskt!



I morgon ska i alla fall jag följa med pappa på jakt, ska bli så skoj!
Tur för mig (eller pappa) att dom bara ska jakta halva dan i morgon för att sedan slakta, ni som känner mig vet ju att jag kan ha lite svårt att vara tyst ibland ;)

Uppdaterar mera från skogen i morgon så tills att vi hörs igen säger jag godnatt, natti! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0