Snabba vändningar.

Och jag som trodde att denna vecka skulle bli tom på jobb, ack så fel jag hade.
Igår var jag och pratade med Violet på kommun och idag är det dags att göra första dagen på korttidsboendet här i Svenstavik. Ska bli riktigt skoj eftersom detta är något jag velat testa på under en längre tid :)

Börjar vid 15 snåret så jag har några timmar på mig att göra annat.
Hittills har jag satt igång två tvättmaskiner, diskat berget av disk och ätit frukost.

Nu ska jag kika klart på sista avsnittet av O.C (alltså sista sista), damn va tomt det kommer att bli igen nu.. Förra sommaren då jag sett klart allt kände jag mig nere och ledsen i flera dagar. Den är rätt beroendeframkallande den här serien måste jag säga men ack SÅ BRA! :)


Återkommer senare, nu måste jag titta för nu är det spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0