Gooood morgon!

Förken Norling har minsann varit uppe med tuppen och har nu hunnit avverka ett litet pass på crosstrainern. Men herregud så trist det är att stå på den där saken!
Måste hetskolla på en massa avsnitt av Tre Kronor nu så jag blir helt fast och tycker att det är spännande - för tillfället kan jag inte direkt påstå att det riktigt fångat min uppmärksamhet, inte så pass att jag glömmer hur trist det är att stå på crosstrainern iaf..


Well, lite frukost nu och sen iväg till Klövervägen 1.
Eller så kanske kanske jag helt enkelt tar och packar min väska och sedan bjuder in mig själv på frukost där nere (kan tänkas att deras kylskåp innehåller lite roligare saker än vad mitt för tillfället gör..)


För övrigt sitter jag och chattar med en kompis från Göteborg som just nu befinner sig i Thailand. Ingen fara med tsunamin tydligen då han i skrivandets stund satt nere på stranden.
Liiiite avundsjuk blir man ju, tur det inte är så länge kvar innan vi åker :)

Nä, på återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0