Hoppla hoppla.

Det är så kul att se statestikstapeln skjuta i höjden (kanske inte ordagrant då jag misstänker att det inte finns nåt tak på den men ni fattar), fortsätt att läs kära läsare :)


Känner mig glad ikväll.
Middagen hos mamma var god och att träffa småbröderna lite är ju heller aldrig fel. Dessutom blev det en tur till Brånan där det bjöds på kaffe och tårta. Stod emot sötsakerna till en början men när barnen kom in och skulle äta blev det så att jag också var tvungen att smaka..och när jag sen insåg att den smakade riktigt gott var jag tvungen att smaka lite till!

Japp, jag är en slav under sockersatans vingar!
Gillar det inte!


Förresten så ska jag i morgon åka på Storsjöbadet tillsammans med Bengan och småttingarna. Guuuud så skoj det ska bli! Har velat åka dit under en längre tid nu men inte funnit tid (eller sällskap) men i morgon äntligen! :)
Jag ska va som en säl där i vattnet, promise.

Pratade med syster nyss och vi var båda rörande överens om att det här med träning, nyttigt och hälsosamt liv etc är saker man på tok för lätt glömmer bort att man ska leva.. Exempelvis kan jag bestämma mig för att bli nyttig (alltså inte vräka i mig godis och annan skit) och börja träna. Efter ett träningspass äter jag en hälsosam måltid och kommer sedan efter den på mig själv med att sitta med handen djupt nere i godisskålen och munnen full av diverse sötsaker - HOW COME!?
Varför är det så lätt att glömma det? Kan det inte va lika lätt att glömma att äta lika lätt som det är att glömma att man inte ska äta?

Människan är fantastisk.


Nu ska jag krypa till kojs och påbörja en bok jag lånade av Erika för nån vecka sen. Minns inte riktigt vad den hette men den verkade spännande så det blir nog bra.
I morgon är det tidig uppstigning då jag hade tänkt hinna med ett pass på crosstrainern innan det är dags att bege sig mot city och badet :)

Sov så sött så länge.
Och Du, Du får en puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0