Ju mer dom spottar..

..på mig, desto snabbare kommer jag blomma.

Till att börja med måste jag ge mig själv en klapp på axeln för att jag igår faktiskt tog itu med de saker jag tänkt att jag skulle. Hör inte till vanligheten att jag gör det men plötsligt händer det och då är det väl bara att tacka och ta emot :)

Idag har det enda vettiga än så länge varit en härlig promenad i skogen tillsammans med två fina kollegor. Underbart väder om än kanske lite väl blött för mitt dåliga skoval.. Men va tusan, lite blöta fötter har ingen dött av så det ska väl inte jag heller göra! Nu den närmsta timman hade jag väl inte tänkt göra något speciellt, kanske kika på någon film och sedan trampa ner till mamma där det idag skulle bjudas på middag. Kanske måste köpa med mig en liten blombukett till modern som ju igår blev ett år äldre och numera är närmare 50 än 40 :p
Den riktiga presenten får hon dock vänta lite på.. (VAD köper man till en mamma, min mamma?!)

Jaao.


Just det ja, igår fick jag ett samtal som gjorde att jag kanske inom en snar framtid kan förändra mitt liv i en possitiv riktning. Ser enormt mycket fram emot detta och hoppas verkligen att det blir som jag vill, vore skönt med lite medvind nu.. Motvinden har, till och från, blåst mig länge nog i ansiktet!
Än så länge vill jag inte säga riktigt vad det handlar om men jag måste säga nåt så då får det bli såhär, kryptiskt och måttligt irriterande för de som inte vet vad det handlar om ;p



Förresten behöver jag en plan för helgen.
Jag är ledig från och med lördag morgon kl 10 och skulle som sagt behöva förslag på eventuella aktiviteter.
Ett litet krav är dock att det helst inte ska kosta så mycket och att det helst inte ska innehålla någon form av alkoholhaltig dryck (inte mer än möjligen ett glas rött eller två) - förslag? nån?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0