Lite hackigt.

Bloggandet för mig jämförs bäst med en ruskigt stor berg och dalbana, massa toppar och dalar.
Speglar i och för sig det verkliga livet rätt bra..

Påsken är nu över och jag måste säga att det varit en riktigt bra sådan.
Träffat många älskade och saknade vänner, pussat på mina bästaste småsystrar, myst med pappa, sjungit mig hes, dansat mig trött och bara haft skoj.
Tack ALLA inblandade för det!

Om man får hitta något negativt med det hela måste det väl möjligen vara bristen på kärlek.. Meeen, den kommer väl den också. Jag vet ju i alla fall var den finns :)

Igår blev det jobb, första dagen efter nästan en hel veckas ledigt. Lite motigt var det kanske att gå upp på morgonen men dagen och kvällen förflöt på bra så jag har absolut inget att klaga på. Att dessutom få andas lite ren och frisk fjälluft är dessutom bara ett stort plus!

Ganska slö dag idag måste jag säga.
Blev lite uppvaktad av Pelle som kom med försenad födelsedagspresent, tack sweet <3 Kikat på film, bytt sängkläder och diskat, hämtat hem mammas crosstrainer, druckit kaffe med Mange x 2, haft catch up talk med Pär, planerat framtiden, mumsat egengjord gubbröra och egentligen bara mått gott.
Trots att jag absolut inte är någon person som uppskattar ensamhet särskillt mycket måste jag ändå säga att sånna här dagar är rätt sköna ibland, man behöver det fast man inte kan tro det.

I morgon är det tänkt att jag ska ta itu med den här förbannade träningen igen..
Ser kanske inte direkt fram emot det men känner att det behövs!
Att varva crosstrainer, cykling och promenader borde bli bra.
Måste bara hitta nån bra serie att titta på. Tanken är att crosstrainern skall användas från morgonen då jag vaknat och då kan det ju knappast bli så mycket bättre än om jag har en serie att kika på. Tre Kronor kankse det får bli, lättsamt då jag redan har alla säsonger.

En annan sak jag även ska göra i morgon är att ringa ett samtal. Ett samtal som kanske kanske kan förverkliga en sorts dröm jag haft i flera år men som jag inte direkt tagit mig för att uppfylla.
Spännande :)

Jag vet att jag är rätt duktig på att komma och planera en massa saker, saker som jag faktiskt verkligen vill göra. Dock blir det sällan att de fullföljs - men det ska det bli ändring på nu!
(Okej kanske inte allt, det tror jag varken att jag har tid eller råd med men en del i alla fall).

Mjo,
det var väl allt.
Godnatt på er och sov så gott, det ska jag göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0