Musik.

Men va mycket bra musik jag har att lyssna på nu!
Shiiit :)
(Förvisso är det mest 5-10 låtar som går om och om igen men dom är grymma!)

Gå in på min Spotify vettja och lyssna igenom låtarna i 'Nåt nytt' - jag gillart!
(Och nej, det är inte bara nya låtar mappen heter bara så).

Sen sist vi hördes då?
I söndags blev det påhälsning i Vigge hos fina Ullis där det bjöds på varma mackor och mys och därefter mera fika i Brånan hos EmmaLina :) Stadsbesök med jobbet i måndags. Skulle upp på måndaxklubben men lyckades inte kirra chaufför så kvällen spenderades istället hemma hos Johanna med en massa massa prat (detta var såklart tusen gånger bättre än en kväll på Huskey!) Igår morse hakade jag på pappa till staden. Lite sjukgymnastik för pappsen och sedan lite kik i butikerna (utan att köpa nåt (!!)) för att sedan avsluta stadsbesöket med mysfika med Amanda på Törners. Kvällen spenderades på jobbet.

Idag har det varit full fart igen.
Dock har jag inte gjort så mycket mer än att prata i telefon känns det som.. Har i alla fall hunnit med lunch och ett snabbesök på Dollar för att inhandla tvättmedel. Nu MÅSTE jag ta itu med tvättberget som snart övertar min lägenhet. Fy satan va trist! Fast faktiskt, jag tänkte dra igång två maskiner nu och sen knata ner på gymet och slänga mig i solariet - det får man!


Ikväll hade jag tänkt umgås med fin fina pojkar från skoltiden i Rätan, skoj! :)

Näääää men om jag skulle slängt igång en maskin nu då..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0