SPÄNNANDE!!

Ikväll är kvällen före i morgon.
Och i morgon är det fredag..den 13:e (insåg jag nu!) men det spelar ingen roll för i morgon kan eventuellt bli en stor dag i fröken Norlings liv!

Vill fortfarande inte riktigt säga vad det hela handlar om mer än att det, om det går vägen, kommer att innebära en stor förändring i mitt liv. En rolig förändring dessutom! :D
(Nej jag är inte gravid om någon tror det).

Ja spännande är ordet.
Åh, kan klockan bli 15 i morgon nu!?


Jaja, vi är inte där än.
Vi är fortfarande kvar på den 12:e april och klockan är bara lite efter 22.
Dagen har varit ruskigt bra!
Storsjöbadet var verkligen en hit och vi hade skitskoj! :)
Det man dock glömmer är att det tar enormt hårt på krafterna att bada/simma/leka - jösses jag kommer somna gott inatt.

Blev bjuden på middag på Klövervägen idag igen (jo tack jag vet, jag har det oförskämt bra!) och efter att den intagits blev det en tur till Vigge för lite kaffe och surr vilket var trevligt. Sitter nu hemma i soffan och ska snart krypa till kojs och fortsätta med boken, 'Glöm att ni har en dotter, som jag påbörjade igår.

På tal om böcker, undrar just om jag kanske skulle ha bjudit in min fader på lunch i morgon?
Saknar honom en smula känner jag..

Nää, hade väl inte så mycket mer att förtälja nu..
Eller JO!
Idag tog jag och mamma och beställde oss en varsin fotoskrivare, Canon selphy cp800. Liten behändig sak som förhoppningsvis ska hjälpa mig att föreviga alla mina miljoner bilder, fylla ut alla mina tomma ramar och ge mig en anledning till att göra ett litet fotoalbum. Längtar enormt tills den anländer!


Nä, nu blir det godnatt och sov gott.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0