Spontanitet och annat skoj!

Men jisses vilken bra helg jag haft!

Först ut i fredags var det lite utbildning i staden som sedan avslutades med lite shopping, ett par jeans och tre linnen. Så bra att ha finaste Angelica som 'personal shopper' ;) Tack söta du för hjälpen!

Fortsatte sedan fredagen med middag i Klövsjö tillsammans med Rickard och Kristoffer. God älgskav, skratt och rötjut var några av ingredienserna för kvällen som blev en riktigt bra sådan.

Tidig uppstigning igår och strax efter tio satt ett glatt gäng (jag, pappa, Kristoffer, Niclas, Irene, Rickard och vår chaufför Maria) i bilen på väg upp mot Ramundberget och afterski 1000. Riktigt härlig dag på fjället med bra underhållning, god dryck, härliga människor och stundvis även bra väder. Ett stopp i Funäs för pizza fick avsluta vår fjälltripp innan det var dags att rulla tillbaka hemöver igen. Lite after afterski hos Ingvar och sedan avslutades kvällen på Wärds.
Bra dag och kväll! :)

Mått som jag förtjänat idag och kan inte beskylla mig själv för att ha varit särskilt aktiv. Men men, smällar man får ta efter en sån här rolig helg!
Har varit till Svensta en dna bis ikväll för att packa om väskan - i morgon bitti bär det av på nya äventyr, Oslo närmare bestämt. Stannar där tills på onsdag morgon då jag åker hem och jobbar ett pass för att sedan ännu en gång packa om väskan och bege mig till FORUM!!


Fan va jag älskar allt som har med mitt liv att göra just nu - det är så förbannat BRA! :)
Nä, en dusch nu så får det sen räcka för ikväll.

Godnatt så länge.


Kommentarer
Postat av: Andreas

Jaha, så jag var inte med eller? :(

2012-04-29 @ 23:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0