Almost forgot.

Tänkte ju syn ta dagens inköp också.

- Cleaning moss
- Dagkräm
- Sollotion (30! jag ska INTE BRÄNNA mig i år igen..!)
- Lip conditioner
- Idomin läppbalsam (som jag letat denna lilla fantastiska sak som numera inte säljs på så många ställen)
- Andreas Carlssons självbiografi
- Madonnas självbiografi
- Mascara från Max Factor
- Ögonbrynspenna från Make Up Store
- Röda jeans från Gina (var bara tvungen då jag såg den härliga färgen!)

Nöjd med inköpen och som ni kan se så är allt utom jeansen införskaffat till resan (då gör det inget att jag gjort av med pengar som egentligen skulle sparats, jeansen gav jag ändå bara 40 spänn för :))

Nudå,
godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0