Dagens första..

..kopp kaffe är nu uppspilld och påbörjad, satt fint känner jag! :)

Igår efter jobbet blev det lördagsmys med tända ljus, onepiece, godis, dricka, kallpizza och senaste Twilight filmen - jag gillar! Fast med tanke på svullet som blev måste det kompenseras upp med massa träning till veckan men de kan de väl va värt va? :)

I morgon går vi in i vecka sex och i och med det 'Student ski week' på Skalet. Brukar kunna va bra nog me drag där uppe då! Ska försöka ta mig iväg nån kväll i veckan här. I helgen vore det skoj att åka upp då det är Rydell & Quick men tror jag avstår, först jobb från fredag till lördag morgon och sen på söndag drar vi ju ner till Sthlm - såå, det är nog bäst att hålla sig hemma :) Föreslog i och för sig för pappa en skidtur (på längden) på Skale på lördag och sen afterski, skulle kunna bli riktigt skoj de! :)

Nä, nu ska jag fortsätta ägna mig åt mitt kaffe jag innan det blir kallt, ha en bra dag alla fina :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt med längdtur o after ski lördag...:)blev sugen på de je å... Kram kram

2012-02-05 @ 10:11:04
Postat av: Ida

Ja men följ me du också då Ullis! :) Jag ska va chaufför tänkte jag, lika bra så man inte får mersmak för afterskiölen :) Kram kram

2012-02-05 @ 10:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0