Det här med elljusspår.

Svenstaviks elljusspår är fan som en jävla labyrint!

Once you get in you'll never come out!

Jag åker i vad jag tror är rätt håll.. Men så plötsligt får man möte där i skidspåret. Förvisso behöver ju inte det betyda att det just är JAG som är är på väg åt fel håll.. Det upptäcks lite senare då jag åker i nån nerförsbacke och ser att ett gäng människor saxat där innan mig. Nu undrar jag VART är det jag kör fel? Och HUR i hela fridens namn ska jag lära mig vart de olika spåren går? Kanske måste ringa på skolan i morgon och fråga om det finns nån karta eller liknande. Alternativt åka väldigt tidigt på morgonen eller på natten då jag nästan kan vara säker på att vara själv i spåret. Ett tredje alternativ skulle i och för sig också kunna vara att spendera mina skidstunder på sjön, där finns inget rätt och fel och man kan heller inte åka vilse.

Jaja.
Måste slipa lite på tekniken och även se till att nån hjälper mig att få till till den perfekta vallan. Idag var det rätt bra glid men dock lite bakhalt. Det tar sig :)

I morgon är eventuellt en tur till tinmerkojan inplanerad. Klas var sugen på lite åkning och jag är ju bara glad om jag får sällskap så jag hoppas att Kung Bore är på vår sida och ger oss fint väder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0