Feeling hot hot hot!

Frukost nere på stranden idag. Och precis som förra gången vi var här kryllar det av försäljare som ska sälja allt från glass till bikinis och solglasögon. I vanliga fall försöker jag ignorera dessa genom att bara vända bort blicken men idag lyckades en bikiniförsäljare få ögonkontakt med mig vilket hon tog som att jag självklart ville handla nåt av henne. Och faktiskt, jag slog till på två bikinis. Det är en vara man absolut inte kan ha för mycket av här nere!

Efter frukosten blev det poolhäng sen mest hela dagen. Enormt varmt även idag! Det låter säkert som att jag klagar på värmen, det gör jag absolut inte! MEN man blir lite smått frustrerad när det är stekande sol och inte nånstans där det finns skugga.. Jag blir det i alla fall. Tur att vi bara hade två meter till poolen :) På tal om solen så har den även tagit rejält idag, ryggen fick sig en rejäl omgång såg jag då jag kom in - hääärligt! :)

Har legat och vila lite men ska väl snart ta och hoppa in i duschen och sedan ställa sig i ordning för middagen.
Matfrågan är förätit vårt största och enda problem: 'vad ska vi äta idag?' Ikväll tror jag dock att det blir prawns with garlic and pepper, länge sen de nu känns de som.

På återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0