Fullspäckat.

Ser ut att bli en fullspäckad dag i morgon också, inte mig emot!
Dels känns det som att man verkligen gör nåt med dagarna då man har mycket att göra och dels går dagarna väldigt fort om man har nåt vettigt att fylla ut dom med :)
Och det är ju bra såhär i väntande tider!

I alla fall.
I morgon är det utbildning i stan mellan 13-15 vilket betyder att vi rullar från Svenstavik nångång vid 11.30
Då jag kommer hem hoppas jag på att bli bjuden på middag hos mor för att sedan ta med mig mina små troll ut på en skidtur. Avslutar med fika hos momma innan det är dags för jobb klockan 20.
Ni ser, fullspäckat!
Innan stadsturen i morgon hade jag även tänkt byta sängkläder, dammsuga, tvätta lite OCH (viktigt viktigt!) köpa kaffe. I vanliga fall, då kaffet inte är slut, händer det inte ofta att jag dricker kaffe då jag är själv. Nu, då det är slut, är jag enormt kaffesugen - ironin kissar en i ansiktet, as usual.

Blabla.

Sitter för övrigt med färg i håret.
Ä N T L I G E N tog jag mig i kragen och gjorde nåt åt den anskrämliga färgen mitt hår antagit.
Fy satan.
Dock är det inte helt lätt att färga håret själv, i synnerhet inte om det är tre olika färger som ska i. Tror dock att jag lyckades hyffsat, visar sig om ungefär 15 minuter.

-


Mina fina småtroll <3


Haha, spelade kort med småkillarna ikväll, tror dom letat fram största korleken dom kunde hitta :p

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0