Fundering.

Har funderat en del kring mitt matintag och uteblivna träning..

När jag kommer hem MÅSTE jag ta tag i det där och få nån form av rutin på det! Här nere bryr jag mig inte ett dyft om vad jag stoppar i mig eller när - är det semester så är det!
Dock misstänker jag att min konstanta hunger/sug/beroende, eller vad det nu är, kommer att följa med mig hem och då vore det ju bra om jag utförde någon form av fysisk aktivitet regelbundet (läs helst varje dag!) annars vet jag en som kommet att skjuta nålen på vågen i höjden! Här nere svettas man ju bort de extra man trycker i sig :p

Japp.
Träning får det bli.
Punkt.

Nu är jag faktiskt sugen på nåt igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0