Funderingar..

Sitter just nu på Skalet och inväntar att Rydell & Quick ska äntra scenen. Första gången på många många år som jag faktiskt går på en afterski efter att jag åkt skidor, heja på mig! :)

Jag, pappa och Fhilip tog och åkte upp till Katrina och åkte sedan runt 7 km där, riktigt härligt men de känns lite i benen nu vill jag lova, härligt härligt! :)

Kom att tänka på en sak förut.. Skillnaden mellan årets Thailandsresa och förra årets är att jag i år motför föregående år snusar i år. Förra året hade jag gett mig fan på att sluta och var då snusfri då vi for. Så är det inte i år, storsnusare rektut nu :/ Såå, hur gör då djur - köpa med sig snus för en förmögenhet eller ta tillfället i akt och försöka sluta (men då istället röka som en borstbindare) Fan svårt det här, pest eller kolera för jag vet ju att jag inte har stake nog att va utan nikotinet helt (tyvärr!)
Nä, snart börjar dom spela så de e väl dags att inta position.

So long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0