God morgon Thailand!

Va skönt det var att idag sova tills jag själv vaknade!

I vanliga fall brukar Ullis, som vaknar ohyggligt tidigt varje morgon, väcka mig. Det gjorde hon i och för sig idag också men bara för att säga att hon skulle gå till poolen. Så bortsett från att jag är lite stel i nacke och rygg känner jag mig riktigt fit for fight nu! :)

Av vad jag kan se från sängen så är det lite molnigt ute idag, dock lär det nog spricka upp lite längre fram på dan.

Blev en lugn gårdag. Först middag och sen lite stros efter gatorna innan jag köpte min efterlängtade 'gott och blandat' påse och vi gick hem. Var tydligen helt slut för jag hann inte läsa många sidor innan jag slocknade.


Nä, kanske ska dra på sig bikinin och gå ut och göra Ullis sällskap :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Morgonstund har guld i mun...:) tankte du skulle fa sussa klart....

2012-02-26 @ 11:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0