Idag känns det..

..att det blivit en del träning den senaste tiden.
Ömmar i hela kroppen på ett sådär härligt sätt, 'skönont' ni vet :)
Att jag dock har någon form av sträckning i vänsterarmen är mindre skönt, hoppas det snart gåt till sig.

Ska alldeles strax pallra mig upp ur sängen, packa ihop lite saker och sätta mig i bilen och köra till Rätan. Mina fina flickor Tea och Felicia anlände inatt så jag måste dit och pussa lite på dom (samt testa Rätans elljusspår) Ikväll är det inte helt omöjligt att det kanske kanske blir en tur upp på Skalet, vore ju som lite sköj de..

Ååh, nu är förresten allt klart inför resan!
Ullis har fixat skjuts ner till Sthlm på söndag med en lastbilschaufför - hääärligt :)


På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0