Koh Tao.

Irriterad jag blir pa mig sjalv!
Tanker hela tiden att jag ska uppdatera med jamna mellanrum (bade for er och min egen skulle sa jag sen kan ga tillbaka och lasa om allt man gjort) for att slippa romaninlaggen men sa blir det ju inte som ni kan se..

Blev i alla fall bara en natt pa Koh Phagnan vilket var en natt for mycket!
Helvete!
Myror och annat snusk i sangarna, odlor pa vaggarna och bara allmant jatteackligt.
Bokade en bat till Koh Tao det forsta vi gjorde dagen efter mardromsnatten.

Har pa Koh Tao hamnade vi pa ett riktigt mysigt hotell forsta natten men flyttade dock darifran dagen darpa till ett ocksa gemytligt stalle med trevlig personal och nara till stranden.


Ar mest sol och bad som star pa schemat.
Har tagit tre batturer till andra strander (stranden har ar okej men inte sa mycket mer) vilket har varit fantastiskt fina platser med klarblatt vatten!

En liten fylla blev det ocksa har om dagen vilket sedan resulterade i att jag lag helt golvade dagen efter. Spydde och madde allmant daligt, blev inte manga timmar utanfor hotellet for min del den dagen - usch!
Dock maste det berott pa nat annat an alkoholen for Ullis som faktiskt drack mer an mig madde prima (dessutom blir jag sallan bakis sa som sagt, maste varit nat annat)

Just tillbaka kommen efter annu en battur till en riktigt mysig strand!
Dock kunde jag inte riktigt njuta till 100% eftersom det idag maste varit varmerekord sen vi kom hit.
35 grader i skuggan och 30,5 i vattnet ar lite for varmt for min smak faktiskt, men men, vi overlevde ju :)
Vattnet har ar i alla fall fantastiskt klart och du kan se botten pa flerfaldiga meters djup - sjukt frant!
Skulle snorkla igar da vi var pa ett stalle som heter 'Mango bay' dock var det na knas med utrustningen batkillen lanat ut till oss sa de blidde inget av med det..


Ikvall ar det sista natten pa Koh Tao, i alla fall som det ser ut nu.
Vi far ta oss en funderare och se om vi ska stanna kvar nan natt till eller borja rora oss tillbaka mot Koh Samui, den som lever far se :)


Napp, en dusch pa det har sa man far bort allt salt och sand fran kroppen sa kanske man kanner sig som manniska igen.
Pa aterseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0