Mys måndag!

Känns som att ribban för den kommande veckan är ganska högt lagd, kommer va helt slut (och ruinerad) om jag ska fortsätta resten av veckan i samma anda :p

Papsen kom och hämtade upp mig i Svensta vid halv fem. Väl framme i stan uträttade jag några småärenden jag hade. Länge sen jag kände mig så nöjd med mina inköp - feels good! :)
Efter shoppingen blev det sjukhuset och pappas röntgen därefter mongolisk buffé på Eastern och slutligen kaffe och efterrätt hemma hos Adam och Amanda - såååå MYS!

Har nu på hemvägen suttit och skrattat åt folket som ringer in på Karlavagnen i P4, ååh vilka fantastiskt sköna människor det finns! :p

Näpp, kanske dags att göra sig i ordning för kvällen. I morgon är det tidig uppstigning igen då det står längdskidor med Pär och Klas på agendan. Ska bli så härligt med en riktig utedag tillsammans med två av mina favoritkillar (att Klas dessutom införskaffat punsch att spetsa oboyen med gör ju inte det hela sämre ;)

Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0