Ojojoj.

Igår blev det middag på en svensk restaurang, helt okej för mig då jag faktiskt saknat det svenska köket en del (förvisso åt jag kebab men ändå)

Iaf, till restaurangen kom även två svenskar som vi sett tidigare under dagen då de lunchade på samma ställe som oss. Började surra lite med dom och bestämde sedan att vi skulle följa med dom ut och kika läget 'på stan' en sväng. Sagt och gjort, på deras moppar kryssade vi mellan bilarna och hamnade tillslut borta vid vårt gamla hood där vi bodde förra vändan vi var här.

Eftersom varken jag eller Ullis tidigare varit på strippklubb tyckte killarna att vi helt klart skulle gå till ett sånt ställe. Tja, vad ska man säga, säkert intressant för den som är ute efter något. Jag själv tyckte väl inte att det var så mycket att hurra för. Gick till några fler ställen och slutade tillslut nere vid stranden där det var fest. Tog det dock rätt lugnt och satt mest bara och pratade - en riktigt trevlig kväll och jag är inte alls bakis idag vilket känns enormt skönt :)

Nu blir solen,
so long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0