Okej men inte bra.

Får tacka de sex personerna som igår kommenterade att de läser min blogg - stor cred till er!

Dock är inte de där sex personerna ens en tiondel så de fattas ett gäng.. Ehrm!

I alla fall.
Stötte på tre svenska killar igår (vilket kändes enormt skönt då det annars mest huserar israeler på det här hotellet..) bestämde med dom att ta en liten night out efter att jag och Ullis ställt oss. Mötte upp killarna nere i hotellbaren för en drink och tog sedan en taxi in mot 'centrum'. Alltså det är lite farligt det här med utekvällar och Thailand måste jag säga. Vi gick på ett ställe som heter 'Legends', härligt ställe med grym musik från back in the days. En till sak till plussidan är att en drink där endast kostar 100 bath (25 svenska alltså). Behöver jag säga att det blev ett gäng!? Tack och lov hade jag med mig förnuftet ut igår och drack vatten mellan drinkarna, 1-0 till mig! :)

Knatade vidare till ett större dansställe som till en början var rätt öde men fylldes snart upp av en massa danssugna turister. Kom hem till hotellet vid 3 då jag och U inser att vi inte ätit nån middag och är sjukligt hungriga och då allt i närheten av hotellet var stängt såg vi ingen annan lösning än att leta upp en ny taxi och åter bege oss in mot city. Jag lovar, en macka från Subway har aldrig tidigare smakat bättre!! :)

Känner ingen bakfylla idag vilket känns enormt skönt! Däremot håller en förkylning på att leta sig fram, absolut INTE okej! Tur jag har med mig lite medikamenter - får trycka i mig det och hoppas på att det vänder.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Caroline Modén

jag läser. varje dag :)

2012-02-28 @ 05:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0