Så var det dags igen.

Sjukt va fort dagarna går här alltså! Tycker inte man hinner mer än gå upp så ska man gå och lägga sig igen.. Och då gör vi inget speciellt på dagarna heller: solar, badar och äter typ.

Värst är dock kvällarna.
Man kommer in efter en heldag i solen, slappar lite på sängen för att sedan hoppa in i duschen. Det tar emot att tvätta håret då jag vet vilken tid det tar att sen torka och fixa det men oftast efter en dag på stranden är det både salt och sand i det så jag ser ingen annan 'utväg'. I alla fall, efter duschen ska man smörja in hela kroppen och sen sminka sig (dock väldigt sparsamt men ändå). Då vi sedan är klara går vi ut och letar upp nåt ställe att äta på. Vanligaste tiden för oss att äta middag på är runt 21 så klockan är ju närmare 22.30-23 innan man är klar med det. Jaa och då, såvida man inte vill fortsätta kvällen ute, går man tillbaka till hotellet.

Ungefär sådär ser en vanlig kväll ut och det jag vill komma fram till är att det känns som att man lägger ner onödigt mycket tid framför spegeln då det bara handlar om nån timma.. Men men, är ju alltid roligare om man känner sig fin och fräsch! :)

Bla bla bla.
Nu ska jag tvätta bort sminket och sedan sova.
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0