Shadow.

Tanken jag nyss hade då jag la mig i skuggan var att sova en stund men jag är för rastlös i kroppen så det går ju inte. Lika bra att flytta tillbaka till solen då.

Idag är det ännu en extremt het dag. Alltså det låter säkert som att jag klagar men det gör jag inte, absolut inte! Dock är det sjukt jobbigt med denna värme, man kan liksom inte riktigt slappna av. Tack och lov ligger poolen endast tre meter från min stol :)

Ja just ja, en sak till.
Det här hotellet vi bor på är verkligen kanon, fina rum och fantastiskt go personal (framförallt de ute i poolbaren) men det finns ett minus, ett rätt stort sådant också. VATTNET i duschen! Det är så torrt. Kroppen är väl lugn för den smörjer man ju ändå in efter duschen så den återgår till det normala men håret.. Efter en dusch känns håret extremt torrt och fett. Så som håret känns efter att man råkat överkonsumera 'dust it', allmänt äckligt alltså, så känns det efter en dusch här.. Fick dock lösningen på mitt problem igår, en av killarna vi hängde med igår kväll kom på att vi ju kunde köpa vatten på flaska som vi sedan kunde tvätta håret med - klockren lösning! Så idag ska mitt hår få bli rent och fräsch för första gången sen i fredags :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0