Skidor på längden.

Just hemkommen från en härlig dag på Skalet tillsammans med Klas, Pär och Hanna (samt två av Klas hundar) åh så fantastiskt!

Utgick ifrån Vargen och tog oss uppför alla backar så vi tillslut nådde 'Jaktstugan'. Väl där gjorde Pär upp en brasa i kaminen och sedan satte vi igång att 'grilla' mackorna i det medtagna mackgärnet. Varma mackor och oboy med punsch går fan inte av för hackor det inte - MUMS! :)

Nu känner jag mig helt död i kroppen så det får minsann bli ryggläge i soffan ett tag innan jag pallrar mig ner mot mamsen för att umgås lite med mina små trollungar. Var ett bra tag sen jag träffa dom som de känns så det är verkligen på tiden! Dessutom åker jag ju snart och då kommer jag inte att få se dom på hela tre veckor.. Får tigga extra många pussar idag med andra ord :)

Näpp,
läsa/vila lite nu.

Lägger upp lite bilder sen från dagen. Kameran glömdes i vanlig ordning bort så det blev inte så många men nån kan jag allt dela med mig av :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0