SKOJ!

Gud så roligt att se att så många läser min blogg!
Det triggar en till att skriva ännu mer :)

Får dock ursäkta den dåliga uppdateringen idag, har liksom inte funnits tid.
Eller jo, kanske, men jag har helt enkelt inte kommit på det.

Startade igång dagen rätt tidigt med att plocka ihop lite här hemma, ställa mig i ordning för att sedan göra i ordning lite kaffe till mitt främmande. Drack kaffe och åkte sedan till stan tillsammans med goa kollegor. I stan blev det utbildning ett par timmar sedan hem igen. Snabbmiddag hos modern och sedan iväg med småbröderna tilll skidspåret.

Jisses, riktigt imponerad av de små liven!
DUKTIGA dom var att åka! :)
Marcus hade kanske lite problem med att hålla sig på fötterna men annars så var dom ruskigt duktiga. Efter 2,5 km fick M gå in så att jag och William kunde åka ett litet längre varv så sammanlagt åkte han och jag dryga halvmilen. Duktigt det av en liten kille som honom (duktigt av mig med kanske :p)

Snart dags för jobb.
Rätt soft att typ bara åka dit och sova.

I morgon då jag går av mitt pass tänkte jag sakra ihop och åka till Rätan.
Pussas lite med fina Tea och Flisan samt köra några kilometer i längdspåret med Kristoffer som idag joinade längdklubben.

Alltså grymt skoj det är med längdskidor alltså!
Hoppas innerligt att det blir många långa fina dagar då vi återvänder från Thai.
Har ju den bästa och finaste tiden framför oss då ju :)


Nä, kanske ska ta och dra på sig en byxa och börja knata iväg.
Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0