So far so good! :)

Härlig dag idag!
Kickade igång med en god grötfrukost och fortsatte sedan med kaffe på cafét tillsammans med pappa. Efter påtår drog vi vidare på Landens för att kolla spann på skidor till pappa vilket gick smärtfritt så nu är även han ägare till ett nytt längdkitt - härliga tider! :)

Bytte lite med pappa så han fick ta med sig mina skidor till Rätan och jag fick ha kvar Frasse hos mig, rätt bra byte anser jag. Förhoppningsvis kan jag åka riktigt på skidorna snart.

Jaja, tog en långpromenad med hunn på isen så han fick springa av sig lite, uppskattades mycket som det såg ut och blev ute en timma - (igen) härliga tider! Himla skönt väder ute nu må jag säga så har ni inte redan varit ute idag så måste ni passa på att gå ut en sväng nu! Hunden i fråga ligger nu utslagen på golvet och halvsover, godingen våran! :)

Näpp, nu ska jag googla lite utflykter etc på Koh Samui :)
Återkommer senare,
tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0