Soffhäng.

Även om jag önskar att min soffa var större, hade schäslong och divan så är jag ändå liiite kär i den. Den är som rätt skön ändå och det är lätt hänt att man fastnar i den då man sätter sig - händer mest varje dag..

Sitter faktiskt i soffan just i detta nu men funderar dock på att bege mig mot sängen. Är trött både psykiskt och fysiskt så jag tror att kroppen skulle må bra av lite sömn. Dock är det Wallander på tv'n och den hade det ju varit lite skoj att se klart på FAST just nu är det TV4 nyheterna så jag tror fan att jag skiter i att se klart filmen! Tar ju en evighet innan nyheterna är klart och sen ska de va en massa reklam på det också så klockan lär bli sent innan man kan gå och lägga sig. Nä, sängen får det bli (har ju ändå sett filmen förut).

I morgon ska jag följa med pappa till stan. Även om jag förbjudit mig själv för att köpa något måste jag ändå vädra plånboken lite för bland annat solskyddsfaktor, ett par jeans och en ögonbrynspenna (tror de var allt..)

Nä, godnatt nu.
Nya tag och nya utmaningar i morgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0