Umgänge.

Känns som att jag umgåtts med folk hela dagen lång vilket gillas skarpt.

Först ut var Kristoffer som gjorde mig sällskap i skidspåret. Trots att glidet på mina skidor lös med sin frånvaro lyckades vi ändå avverka cirkus 6 km, vilket jag faktiskt tycker att vi kan vara nöjda med.

Efter skidåkningen satte jag mig i Hyndan och susade bort till anner sia sjön där fröknarna Halvarsson var. Pussar och kramar blev det innan vi begav oss vidare mot Thunellvägen där Erika bjöd på kaffe :) Då Erika var tvungen att gå på jobbet fortsatte vi vårt 'catch up' samtal hemma hos Louise och hennes bjässe till hund. Avrundade nån timma senare och åkte hem för att äta middag med pappa. Lagom till efterrätt och kaffe kom systrarna H igen och gjorde oss sällskap. Hängde sedan med dom hem där kvällen fortsatte med mera surr och mys :)

Vet att jag kommer att domna gott inatt när jag idag både hunnit träna och myst med mina fina flickor <3

I morgon hade jag tänkt åkt upp till Storhogna (eventuellt Skalet) innan jobbet för att avverka ytterligare nån km i skidspåret, håller tummarna för att det är lika fint väder i morgon som det varit idag - da vore ju som fint de!

Näpp, göra sig redo för natten och sedan läsa lite.
Natti natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0