Uppfriskande!

Det vore ju att ljuga om jag sa att morgonens promenad inte var uppfriskande! Temperaturen låg på strax över 30 minus så det bet lite i kinderna.

Fast som man säger, finns inget dåligt väder bara dåliga kläder och det stämmer ju faktiskt rätt bra. Klädde mig bra nog och frös faktiskt ingenting, det enda irriterande var att ögonfransarna frös ihop..

Nu ligger återigen hunden utslagen på golvet och jag försöker koncentrera mig på en film, 'En dag', men som inte verkar va sådär jättebra.. Ska nog hoppa in i duschen istället och börja göra mig klar inför min och Erikas fikadate :)

So long!

Här nedan ser ni mig och Frasse efter den uppfriskande morgonpromenaden (ursäkta min sexiga morgonlook :p)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0