Allt jag orkar åstadkomma..

I ÅR HAR DU: (Den här listan skrivs utefter förra årets händelser)

Lärt känna en ny vän: Flera stycken faktiskt. 
Fått ditt hjärta krossat: Jag har kanske till och med låtit det krossats..
Träffat någon som förändrat ditt liv: Mjaa, kanske.
Kysst en kompis: Jo, det kanske har hänt.

BLANDAT:

Vill du ändra ditt namn: Ser ingen mening med det.
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Var i Göteborg. 
Vilken tid vaknade du idag: Runt halv tio kanske.
Vad gjorde du igår runt midnatt: Såvida jag inte sov så kikade jag nog på Grey's.
Någonting som du längtar till: Thailandsresan och Han, den där rätte.
Senaste gången du träffade din pappa: I söndags kväll. 
En sak du skulle vilja ändra om i ditt liv: Min motivation till träning.
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Japp.
Vad gör dig irriterad just nu: Min förbaskade lathet. 
Långt eller kort: Beror på.
Vad gillar du gällande dig själv: Att jag är väldigt öppen, det är väl bra?

DIN FÖRSTA:

Operation
: Har aldrig genomgått en operation. 
Piercing: Förutom öronen (som jag inte räknar som piercing) så var det näsan.
Tatuering: En tribal på vänster vad.
Bästa vän: Sophie var nog en av dom första (och är fortfarande, kärlek till henne!)
Sport: Ridning.
Husdjur: En katt vid namn Nisse som jag dock inte har några direkta minnen av. 
Vaccination du minns: Stelkrampssprutan, räknas den?
Alkohol du drack: Det första var nog antagligen öl som man fick smaka av mamma och pappa.

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

Läppar eller ögon: Kan man få båda?
Kramar eller pussar: Kramar.
Kortare eller längre: Helst längre men egentligen spelar det ingen roll.
Romantisk eller spontan: Spontanitet kan vara/bli sjukt romantiskt.
Tatueringar eller piercingar: Jag röstar för tatueringar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0