Bäst av tre!

Sådär ja, hemkommen från bion för några timmar sen.
Måste faktiskt säga att jag tycker att filmen var riktigt bra, Micke P passar verkligen i rollen som Hamilton!
Denna film är helt klart den bästa av de tre filmer jag sett på bio den senaste veckan, ingen tvekan om den saken!

På tal om M, jäklar i min lilla låda tocken fin en karl!
Biffat till sig rejält, mums! :)

Tänkte nu i skrivandets stund passa på att rekomendera en film jag såg idag. Eller det kanske snarare är en miniserie..
Ja, whatever!
Arne Dahl - Ont blod.
Grym va den!
Helt klart en svensk spännande film (eller va de nu som sagt var) i min smak!
Tror faktiskt att jag ska kika vidare på den nu när jag går och lägger mig. Har dock några onda aningar om att denna som jag är på väg att se nu, Misterioso, är den första delen.. Kan ju hoppas att så icke är fallet men nånting inom mig säger att det är så. Jaja, skit samma, lär nog gå att kika på ändå!

Näpp, läggdags nu då så man tar sig upp i morgon.
Känns faktiskt lite lyxigt att måndagar är den enda vardagen som jag måste upp från morgonen eftersom det är personalmöte då mellan 09-11 annars är det ju 15.30 som i regel gäller - jag klagar inte!


Natti natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0