Men va dumt.

Jag måste verkligen lära mig att planera min tid lite bättre.

Ett exempel på hur en väl planerad tid skulle kunna se ut;

Jag packar med mig träningskläder i jobbväskan så att jag i morgon då jag slutat jobba och lagt klart mitt schema direkt kan åka till Hoverberg och ta mig en tur runt.

Verkligheten ser dock inte ut så. Jag packade inte med träningskläderna vilket betyder att jag måste åka hem och byta om vilket i sin tur medför att jag kan tänkas hinna ändra mig.. Ni vet ju hur min självdisciplin ser ut :/

Well, jag ska göra mitt bästa och hoppas att jag i morgon förmiddag ska kunna se ännu ett avklarat träningspass på 'runkeeper'.
Önska mig lycka till!


Du är bara för jäkla bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0