Mys!

Jag och Pär bestämde oss för att göra ett besök hos vår fina vän och kollega Erika i Sölvbacken ikväll. Said and done; glass, kaffe, prat och mys med hennes goa hund har kvällen bjudit på - gillas skarpt av fröken Norling :)

Har även surrat med Ullis lite mer angående resan. Jisses, det är verkligen SNART vi åker!
Vilket betyder att jag SNART måste börja se över vad jag ska ha med mig i ryggsäcken (vilket inte ska va mycket men nåt plagg lär väl ska få följa med). Känns som att nedräkningen börjat på riktigt nu :)

Rätt tomt schema för morgondagen. Skulle i och för sig begett mig någonstans där jag kan få mina skidor vallade sen skulle jag väl även tagit mig en skidtur om vädret (läs temperaturen!) tillåter. Kanske skulle ha tagit mig en tur upp på Skalet i morgon och fått problemet åtgärdat..

Nu ska jag i alla fall krypa ner i sängen, känner mig nöjd med dagen som varit och redo att krypa ner mellan lakanen.

Fast förresten, innan jag säger godnatt måste jag bara tipsa om ett bra spel, i alla fall ett bra tidsfördriv (okej, jag är såld och i och med det fast..:p)
DRAGON VALE! ;)

Så, natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0