Nostalgimys! :)

Befinner mig tillsammans med pappai på Hoverbergs byggdegård där filmen 'Hamilton' visas ikväll :)

Älskar att vara här, så ruskigt mysigt!
En kamin som sprakar lite lätt och ger ifrån sig riktigt behaglig värme, stolar som knakar lite, fika försäljning i pausen (som är mitt i filmen) - bara såååå mysigt! En annan sak som jag också ser som ett stort plus med sånna här tillställningar är att även äldre människor har chansen att ta sig iväg och sen en film på 'bio'. Se en film på stor duk och träffa gamla bekanta måste verkligen vara en stjärna i tillvaron för många som inte tar sig iväg så ofta.

Nä, dags att sätta sig tillrätta för nu stängs dörrarna så jag misstänker att filmen börjar snart :)
Återkommer senare med feedback om filmen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0