Nyårslistan.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Besökte Asien och började jobba som personlig assistent. 

2.
Höll du några av dina nyårslöften? Hum.. Jag slutade ju inte snusa som jag så stort skulle, så nej. 

3.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Jodå, dom fortsätter yngla av sig ;)

4.
Dog någon som stod dig nära? Tyärr..

5.
Vilka länder besökte du? Thailand (inklusive Amserdam och Kaula Lumpurs flygplatser vilka borde räknas med då vi spenderade en jäkla massa timmar där!) samt Danmark.

6.
Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? Den sanna kärleken.

7.
Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? Den 30:e juni kommer alltid vara ett tungt datum. 

8. Vad var din största framgång 2011?
Började lite smått ta tag i mig själv. 

9.
Största misstaget? Att jag slösat bort viktig tid och energi på onödiga saker.

10.
Har du varit sjuk eller skadat dig? Nix, inte ens förkyld.

11. Bästa köpet? Min cykel kanske. 

12. Vad spenderade du mest pengar på?
 Skulle tippa på kläder. 

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Min familj och mina vänner har bidragit till många glada stunder!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
'Vill du ligga med mig då om sanningen ska fram..'

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
 Över lag gladare fast med en del svackor. 

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Gett faan!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
 Hållit på/brytt mig. 

18. Hur tillbringar du julen?
Startade med brunch i Rätan tillsammans med syster, pappa och farfar och avslutade sedan dagen hemma hos mormor och morfar tillsammans med mamma, Bengt, småbröder, kusiner, moster, morbror och deras respektive.

19. Blev du kär i år?
 Jag fortsatte nog snarare att vara. 

20. Favoritprogram på TV?
Jag är ingen sån som följer nåt på tv, men har dock upptäck det fantastiska med Grey's Anatomy (det borde räknas eftersom det ju egentligen är en tv-serie!)

21. Bästa boken du läste i år?
 Anthony Kiedis 'Scar Tissue' och Ozzy Osbourne 'Jag är Ozzy' 

22. Största musikaliska upptäckten?
Jag är redan en allätare så jag har nog inte gjort några större upptäckter.

23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Spendera dagen med mina fina <3

24. Något du önskade dig men inte fick?
Tror jag inte.

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
 Strosade omkring på Göteborgs gator och åt sedan middag med fina vänner! 

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Antagligen.

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
 Eeh..dyr? Nä men jag vet inte, jag kör på samma som jag alltid gör. 

28. Vad fick dig att må bra?
Resan till Thailand och en weekend i Stockholm bland annat.

29. Vilken kändis var du mest sugen på?
Någon i Grey's kanske.

30. Vem saknade du?
Den där rätta var han nu är.

31. De bästa nya människorna du träffade?
Oj, det är många, ingen nämnd ingen glömd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0