Pust.

Fantastiskt det är att vara trött i kroppen!
Alltså inte trött för att man sovit lite utan för att man faktiskt gjort något vettigt, underbar känsla.

Kickade igång den här veckan med ett litet personalmöte med mina fina kollegor. Efter mötet stack jag hem och svidade om till träningsstassen och blev sedan upphämtad av min rolige kollega Klas som dagen till ära skulle göra mig sällskap på min promenad runt Hoverberg. Då promenaden drog ut lite på tiden hann jag inte mer än fräscha upp mig och byta om innan det var dags att rulla in mot stan och möte nummer två för dagen. Givande och intressant möte som följdes av middag på Donken med Sophie och sedan bio, The girl with the dragon tatto.

Helt klart en godkänd dag! :)

Sitter just nu och tankar ner en massa musik som sedan skall fylla minnet på en mp3, dock lär det ta ett tag innan all denna musik är nertankad så själva överförandet får minsann vänta tills i morgon för nu är fröken fräken vid tangenterna trött och måste sova.

Ny dag i morgon och som det ser ut nu kommer den vara minst lika innehållsrik som dagen idag varit så det är bäst att man är pigg och allert!

Natti natt på er.


..jag ska drömma om Dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0