Självklart inte.

Återfann motivationen tillslut igår,
den var inte lätt att hitta men plötsligt var den bara där igen - tack för det!

Ingen skidåkning idag heller..
Jäkla förbannade kallgrader!
Blev väckt vid halv åtta i morse på jobbet och blev då medveten om de 22 minusgraderna utanför, damn!

Har nu i alla fall kikat på gårdagens avsnitt av 'Familjen Annorlunda' och sen andra delen av Arne Dahl - Misterioso.

Alltså Familjen Annorlunda, vilket HÄRLIGT program!
Förvisso blir man ju lite nervklen emellanåt över att titta på det men i det stora hela är det bara mysigt!
Grymt imponerad blev jag tex. när en av familjerna tog med alla barnen (7 stycken) på Ikea, tror knappt att jag skulle vilja ta med mig William och Marcus och då är dom bara två..

Nä som sagt, grymt imponerad blir jag!


Blev sugen på att baka cupcakes men vet inte ja..
Då lär jag ju måsta smaka dom själv och det ingår inte riktigt i min diet för tillfället, ehrm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0